Ten serwis używa plików cookie. Więcej informacji  #  This website uses cookies. More information
Polska dziedzictwem
 
••• 2018 - Niech po dobrej zmianie nastąpi zmiana lepsza ••• Polska w antyunijnej frondzie z Czechami, Słowacją i Węgrami, nie chce rozmawiać o wspólnotowych problemach z uchodźcami ••• Trwa dopasowywanie przepisów Kodeksu wyborczego do koncepcji wyborów odpowiadającej partii trzymającej w Sejmie władzę. Teraz trzeba kolejną nowelą ustawy dopasować się do unijnej ochrony danych osobowych. Wybory samorządowe za kilka miesięcy ••• 12 czerwca Prezydent Andrzej Duda przedstawił 15 pytań, które osobiście wskazał do zapowiedzianego referendum ws. ewentualnych zmian bądź zastąpienia nową obowiązującej Konstytucji RP. Zestaw pytań dowodzi, że Prezydent dość płytko zna i rozumie rolę i treść ustawy zasadniczej ••• Psucie państwa i demokracji w Polsce niepokoi wielu Polaków, Parlament Europejski i Komisję Europejską. Trwają starania środowisk prawniczych, obywateli przeciwstawiających się polityzacji wymiaru sprawiedliwości, byłych prezydentów, premierów, ministrów spraw zagranicznych o obronę polskiej praworządności ••• Po 818 dniach od ogłoszenia przez Trybunał Konstytucyjny opublikowano wyroki dot. wskazanych niezgodności z Konstytucją przepisów nowelizacji (z grudnia 2015) i nowej ustawy o TK (z lipca 2016). W Dzienniku Ustaw z 5 czerwca 2018 r. wyroki nazwano rozstrzygnięciami wydanymi z naruszeniem przepisów. Tak odwrócono kota ogonem ••• Od 14 lat Polska jest w Unii Europejskiej. Niestety władza bieżącej kadencji systemowo oddala nas od wspólnoty bezpieczeństwa i rozwoju, pomimo że Polacy w zdecydowanej większości akceptują i doceniają naszą przynależność do UE ••• WIĘCEJ w zakładce Aktualności
Sobota 21.07.2018
Warto zrozumieć
 
 Powrót do listy 
Hyde ParkHyde Park
 



PROMOCJA na miarę trudnych czasów


Urząd Miasta Krakowa prezentuje pomysł jak przy stosunkowo skromnym budżecie promocyjnym osiągnąć strategiczne cele marketingowe, pozwalające miastu na obecność w trakcie prestiżowych międzynarodowych imprez i widowisk sportowych, artystycznych i naukowych najwyższej rangi.

Wychodząc z założenia, że największym i najcenniejszym kapitałem Krakowa są ludzie, krakowscy specjaliści odpowiedzialni za promocję marki postanowili zaprosić do partnerskiej współpracy marketingowej miejscowych sportowców, twórców, artystów i naukowców osiągających najwyższe światowe sukcesy. Inauguracją było podpisanie umowy z utalentowanym młodym rajdowcem, wicemistrzem świata JWRC 2009 z Krakowa - Michałem Kościuszko. W sezonie 2010 na samochodzie rajdowym oraz kombinezonie zawodnika pojawią się emblematy miasta.

Już ta pierwsza umowa zapewni dotarcie do wyselekcjonowanej i niezwykle cennej grupy osób pasjonujących się tym sportem. Same relacje telewizyjne z rajdów WRC ogląda rocznie ponad 600 milionów ludzi na całym świecie. Sponsorami rozgrywek i zespołów rajdowych są powszechnie znane marki globalne takie jak Pirelli, Coca Cola czy Red Bull. Samo pojawienie się Krakowa, najbardziej magnetycznego polskiego miasta, w doborowym towarzystwie najlepszych światowych marek jest korzystne wizerunkowo. Kolejną umowę zawarto z najlepszymi polskimi tenisistkami siostrami Agnieszką i Urszulą Radwańskimi. Do promotorów mistrzowskiego Krakowa wkrótce dołączą kolejni mistrzowie.

Urząd Miasta zamierza w ten sposób realizować konsekwentną i spójną kampanię promocyjną "Kraków - miasto mistrzów", która odchodzi od linii reklamy zbudowanej wokół turystyki imprezowej, od typowych, "ogranych" już przedsięwzięć. W przedstawionym nowym projekcie marketingowym autorzy i urzędnicy miejscy upatrują duży potencjał promocyjny, chcą pokazać, że znany z ogromnego dziedzictwa historycznego i zabytków Kraków jest miejscem niezwykle inspirującym, pełnym dynamiki, nowoczesnym i twórczym.

Kraków - Miasto mistrzów
Jacek Majchrowski - prezydent m.Krakowa i Michał Kościuszko. Fot. Paweł Krawczyk. Po prawej - z rajdu Jordanii. Serwis Prasowy Michała Kościuszko
(nadesłał UMK - 20.05.2010)

R E K L A M Y


Czysty węgiel z nieba