Ten serwis używa plików cookie. Więcej informacji  #  This website uses cookies. More information
Polska dziedzictwem
 
••• Na scenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gdańsku zabójca śmiertelnie ugodził przemawiającego Prezydenta miasta Pawła Adamowicza. Bezkarni nauczyciele nienawiści wyzwalają najgorsze instynkty ••• Rok 2019 - rok wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego, a następnie wyborów posłów i sentarorów do Parlamentu Polskiego. Jedne i drugie bardzo dla nas istotne. Trzeba sie do nich dobrze przygotować ••• Komisja Europejska formalnie pozwała Polskę, członka UE, do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wskazując, że polska ustawa o Sądzie Najwyższym jest niezgodna z prawem UE, narusza zasadę niezależności sądów oraz zasadę nieusuwalności sędziów ••• Psucie państwa i demokracji w Polsce niepokoi wielu Polaków, Parlament Europejski i Komisję Europejską. Trwają starania środowisk prawniczych, obywateli przeciwstawiających się polityzacji wymiaru sprawiedliwości, byłych prezydentów, premierów, ministrów spraw zagranicznych o obronę polskiej praworządności ••• Piętnasty rok Polska jest w Unii Europejskiej. Niestety władza bieżącej kadencji systemowo oddala nas od wspólnoty rozwoju i bezpieczeństwa, pomimo że Polacy w zdecydowanej większości akceptuje i docenia naszą przynależność do UE ••• WIĘCEJ w zakładce Aktualności
Poniedziałek 21.01.2019
Warto zrozumieć
 
 Powrót do listy 
Hyde ParkHyde Park
 



PROMOCJA na miarę trudnych czasów


Urząd Miasta Krakowa prezentuje pomysł jak przy stosunkowo skromnym budżecie promocyjnym osiągnąć strategiczne cele marketingowe, pozwalające miastu na obecność w trakcie prestiżowych międzynarodowych imprez i widowisk sportowych, artystycznych i naukowych najwyższej rangi.

Wychodząc z założenia, że największym i najcenniejszym kapitałem Krakowa są ludzie, krakowscy specjaliści odpowiedzialni za promocję marki postanowili zaprosić do partnerskiej współpracy marketingowej miejscowych sportowców, twórców, artystów i naukowców osiągających najwyższe światowe sukcesy. Inauguracją było podpisanie umowy z utalentowanym młodym rajdowcem, wicemistrzem świata JWRC 2009 z Krakowa - Michałem Kościuszko. W sezonie 2010 na samochodzie rajdowym oraz kombinezonie zawodnika pojawią się emblematy miasta.

Już ta pierwsza umowa zapewni dotarcie do wyselekcjonowanej i niezwykle cennej grupy osób pasjonujących się tym sportem. Same relacje telewizyjne z rajdów WRC ogląda rocznie ponad 600 milionów ludzi na całym świecie. Sponsorami rozgrywek i zespołów rajdowych są powszechnie znane marki globalne takie jak Pirelli, Coca Cola czy Red Bull. Samo pojawienie się Krakowa, najbardziej magnetycznego polskiego miasta, w doborowym towarzystwie najlepszych światowych marek jest korzystne wizerunkowo. Kolejną umowę zawarto z najlepszymi polskimi tenisistkami siostrami Agnieszką i Urszulą Radwańskimi. Do promotorów mistrzowskiego Krakowa wkrótce dołączą kolejni mistrzowie.

Urząd Miasta zamierza w ten sposób realizować konsekwentną i spójną kampanię promocyjną "Kraków - miasto mistrzów", która odchodzi od linii reklamy zbudowanej wokół turystyki imprezowej, od typowych, "ogranych" już przedsięwzięć. W przedstawionym nowym projekcie marketingowym autorzy i urzędnicy miejscy upatrują duży potencjał promocyjny, chcą pokazać, że znany z ogromnego dziedzictwa historycznego i zabytków Kraków jest miejscem niezwykle inspirującym, pełnym dynamiki, nowoczesnym i twórczym.

Kraków - Miasto mistrzów
Jacek Majchrowski - prezydent m.Krakowa i Michał Kościuszko. Fot. Paweł Krawczyk. Po prawej - z rajdu Jordanii. Serwis Prasowy Michała Kościuszko
(nadesłał UMK - 20.05.2010)

R E K L A M Y


Czysty węgiel z nieba