Ten serwis używa plików cookie. Więcej informacji  #  This website uses cookies. More information

 
••• Prezydent Duda proponuje referendum, w którym biorący udział mieliby wypowiedzieć się w jakim ustroju państwa i pod prawem jakiej konstytucji chceliby żyć, mieszkać, uczyć się i pracować w Ojczyźnie - pomysł iście szatański ••• Od 13 lat Polska jest w Unii Europejskiej. Niestety władza systemowo oddala nas od wspólnoty pokoju i rozwoju ••• Według PiS gmina Warszawa - jako jedyna w Polsce - ma być pozbawiona prawa wyboru włodarza miasta. Ponieważ kilka razy mieszkańcy stolicy "źle" wybierali to teraz już wybierać nie będą. Na razie - po kilku miesiącach - ten projekt wycofano z Sejmu ••• Strażnik konstytucji i zwierzchnik sił zbrojnych - cichy w Pałacu, głośny na powiatowych wiecach ••• Donośny głos Prezydenta Dudy na poligonie w Żaganiu: Ten program [PiS] nie zostanie zatrzymany przez żaden jazgot, przez żadne demonstracje. Zwraca uwagę mocna prezydencka bezpartyjność oraz jasny stosunek do opozycji i ponad połowy Polaków ••• Donald Tusk pozostaje przewodniczącym Rady Europejskiej do końca 2019 roku. W upartej kampanii rządu polskiego przeciw Polakowi, odrzuconej przez wszystkie inne państwa (27:1), Polska - z poręki PiS - doznała kolejnej szkody ••• Polityka zagraniczna "dobrej zmiany" sięga międzymorza - od Bałtyku do Balatonu ••• Psucie państwa i demokracji w Polsce niepokoi wielu Polaków oraz Parlament Europejski i Komisję Europejską ••• Polacy w zdecydowanej większości akceptują i doceniają przynależność Polski do Unii Europejskiej - unii pokoju, współpracy i równania w górę ••• Oczekujemy od rządzących zaniechania: # demontażu państwa prawa, # ograniczania demokracji i wolności obywatelskich, # nienawiści do współobywateli o innych poglądach i ich poniżania ••• Nie damy rady - tak premier Beata Szydło tłumaczyła prezydentowi Andrzejowi Dudzie odstąpienie od podwyższenia kwoty wolnej od podatku w obiecanym zakresie. Prezydent wielokrotnie zapewniał, że nie trzeba w takie tłumaczenie wierzyć ••• MEN przyjmuje wnioski o dofinansowanie odpraw dla zwalnianych nauczycieli ••• "Janosik" zostaje do 2019 roku bez zapowiadanych zmian ••• Obarczony istotnymi wadami prawnymi skład Trybunału Konstytucyjnego traci na znaczeniu ••• W Warszawie odbył się Nadzwyczajny Kongres Sędziów w obronie poważnie zagrożonego trójpodziału władzy ••• Mała ustawa dekomunizacyjna zmiata złe nazwy ulic i placów ••• Aktualna wiedza na temat badań złóż gazu łupkowego w Polsce na stronie lupkipolskie.pl ••• Dowiedz się więcej o energetyce jądrowej ze strony www.poznajatom.pl ••• WIĘCEJ w zakładce Aktualności

Piątek 26.05.2017
Warto zrozumieć
 
 Powrót do listy 
Hyde ParkHyde Park
 



PROMOCJA na miarę trudnych czasów


Urząd Miasta Krakowa prezentuje pomysł jak przy stosunkowo skromnym budżecie promocyjnym osiągnąć strategiczne cele marketingowe, pozwalające miastu na obecność w trakcie prestiżowych międzynarodowych imprez i widowisk sportowych, artystycznych i naukowych najwyższej rangi.

Wychodząc z założenia, że największym i najcenniejszym kapitałem Krakowa są ludzie, krakowscy specjaliści odpowiedzialni za promocję marki postanowili zaprosić do partnerskiej współpracy marketingowej miejscowych sportowców, twórców, artystów i naukowców osiągających najwyższe światowe sukcesy. Inauguracją było podpisanie umowy z utalentowanym młodym rajdowcem, wicemistrzem świata JWRC 2009 z Krakowa - Michałem Kościuszko. W sezonie 2010 na samochodzie rajdowym oraz kombinezonie zawodnika pojawią się emblematy miasta.

Już ta pierwsza umowa zapewni dotarcie do wyselekcjonowanej i niezwykle cennej grupy osób pasjonujących się tym sportem. Same relacje telewizyjne z rajdów WRC ogląda rocznie ponad 600 milionów ludzi na całym świecie. Sponsorami rozgrywek i zespołów rajdowych są powszechnie znane marki globalne takie jak Pirelli, Coca Cola czy Red Bull. Samo pojawienie się Krakowa, najbardziej magnetycznego polskiego miasta, w doborowym towarzystwie najlepszych światowych marek jest korzystne wizerunkowo. Kolejną umowę zawarto z najlepszymi polskimi tenisistkami siostrami Agnieszką i Urszulą Radwańskimi. Do promotorów mistrzowskiego Krakowa wkrótce dołączą kolejni mistrzowie.

Urząd Miasta zamierza w ten sposób realizować konsekwentną i spójną kampanię promocyjną "Kraków - miasto mistrzów", która odchodzi od linii reklamy zbudowanej wokół turystyki imprezowej, od typowych, "ogranych" już przedsięwzięć. W przedstawionym nowym projekcie marketingowym autorzy i urzędnicy miejscy upatrują duży potencjał promocyjny, chcą pokazać, że znany z ogromnego dziedzictwa historycznego i zabytków Kraków jest miejscem niezwykle inspirującym, pełnym dynamiki, nowoczesnym i twórczym.

Kraków - Miasto mistrzów
Jacek Majchrowski - prezydent m.Krakowa i Michał Kościuszko. Fot. Paweł Krawczyk. Po prawej - z rajdu Jordanii. Serwis Prasowy Michała Kościuszko
(nadesłał UMK - 20.05.2010)

R E K L A M Y

Czysty węgiel z nieba